مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-27اقتصادي

احتمال پرداخت یک یارانه جدید/ چه کسانی 200 هزار تومان می گیرند؟


از 34 میلیون مشمول استفاده کننده از خدمات کمک معیشتی (یارانه معیشتی کرونا) 9 میلیون نفر از کمک بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند.

- جی پلاس؛ طبق آخرین اعلام از 34 میلیون مشمول یارانه معیشتی کرونا 9 میلیون نفر از کمک بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که به نظر می رسد این تعداد می توانند در انتظار یک یارانه جدید دیگر باشند.

تجارت نیوز در ادامه نوشت: روز گذشته مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت دو هزار میلیارد تومان برای کاهش فقرمطلق، حمایت از زنان سرپرست خانوار، خدمات حمایتی مددجویان و کودکان کار و پرداخت مستمری به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

اما این دو نهاد چه تعداد مستمری بگیر دارند که ممکن است از این حمایت مالی برخوردار شوند؟ دی ماه سال گذشته حسین میرزایی، سخنگوی طرح حمایت معیشتی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی گفته بود: از 34 میلیون مشمول استفاده کننده از خدمات کمک معیشتی (یارانه معیشتی کرونا) 9 میلیون نفر از کمک بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند.

در واقع اگر همین میزان این بار هم ملاک قرار بگیرد سهم هر کدام از 9 میلیون نفر کمک بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد از بودجه دو هزار میلیارد تومانی اخیر رقمی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال پرداخت یک یارانه جدید/ چه کسانی 200 هزار تومان می گیرند؟

احتمال پرداخت یک یارانه جدید/ چه کسانی 200 هزار تومان می گیرند؟