مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-27سياسي

مسئولین برای حضور حداکثری مردم در آیین های مذهبی برنامه ریزی کنند


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: مسئولین باید برای حضور خوب، ایمن و حداکثری مردم در آیین های مذهبی برتامه ریزی کنند.

- سید علی یزدیخواه که در مراسم جاماندگان اربعین حسینی حضور یافته بود، در گفتگو با و پیش بینی عدم استقبال از پیاده روی جاماندگان اربعین غافلگیر شدند، چرا که حجم گسترده ای از عزاداران در این مراسم حاضر شدند و برای این جمعیت گسترده برنامه ریزی و آمادگی لازم وجود نداشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اما حضور گروه های جهادی، مردمی، موکب ها و مساجد سبب شد، تا کسری در این مراسم به چشم نیاید، مردم مؤمن و عاشق در پیاده روی 17 کیلومتری حضور داشتند و حضور این جمعیت همه را متعجب و حیرت زده کرد.

وی گفت: این مراسم نماد رویکرد مردم به آیین های مذهبی است، شما ببینید، مردم به عشق امام حسین (ع) کیلومترها راه را پیاده می آیند، تا عشق به سالار شهیدان را به نمایش بگذارند، این حضور نمایش قدرت مراسم مذهبی است.

یزدیخواه مهم ترین پیام راهپیمایی جاماندگان اربعین تهران را مورد اشاره قرار داد و افزود: مردم امروز اعلام کردند، که خط قرمزی در مراسم مذهبی نمی شناسند، مسئولین باید برای حضور حداکثری، خوب و ایمن مردم در این مراسم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین برای حضور حداکثری مردم در آیین های مذهبی برنامه ریزی کنند

مسئولین برای حضور حداکثری مردم در آیین های مذهبی برنامه ریزی کنند