مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-27اجتماعي

ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی اربعین در تهران/ اعلام تمهیدات برگشت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تهمیدات ترافیکی و محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد حسین حمیدی در نخستین ساعات آغاز راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران با حضور در جمع خبرنگاران به مسیرهای پنجگانه این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی از میدان امام حسین علیه السلام آغاز شده و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری ادامه خواهد داشت.

در همین راستا نیز یکسری محدودیت تردد در زمان برگزاری راهپیمایی و مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به آن اعمال شده که تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمهیدات دراین باره در دو بخش انجام شده است، اظهار کرد: در حوزه استقرار ماموران از ساعت پنج صبح امروز استقرارها آغاز شده و ماموران در محل های مشخص شده در طول مسیرهای پنجگانه مستقر شده اند و در حال حاضر نیز در آماده باش صد در صدی هستند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بخش دیگر نیز از ساعات پایانی روز یکشنبه آغاز شده و مربوط به ممنوعیت توقف است.

بر این اساس نیز پاکسازی معابر از ساعت 24 شب گذشته انجام شد و مسیرهای اصلی و پر تردد شامل محدوده پیرامون میدان امام حسین (ع)، طول خیابان 17 شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، طول خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی اربعین در تهران/ اعلام تمهیدات برگشت

ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی اربعین در تهران/ اعلام تمهیدات برگشت