مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 04:102021-09-27بين الملل

وزیر خارجه ایتالیا: به رسمیت شناختن دولت طالبان غیرممکن است


وزیر خارجه ایتالیا لوییجی دی مایو گفته است که حکومت طالبان در افغانستان قابل شناسایی نیست و از کشورهای جهان خواسته از سقوط مالی افغانستان که منجر به مهاجرت دسته جمعی افغان ها می شود جلوگیری کنند.

- وزیر خارجه ایتالیا لوییجی دی مایو گفته است که حکومت طالبان در افغانستان قابل شناسایی نیست و از کشورهای جهان خواسته از سقوط مالی افغانستان که منجر به مهاجرت دسته جمعی افغان ها می شود جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، ایتالیا ریاست دوره ای گروه 20 را بر عهده دارد و به دنبال میزبانی اجلاس ویژه ای در مورد افغانستان است.

دی مایو که هفته گذشته در نیویورک جلسه وزیران خارجه گروه 20 را اداره کرد، گفت: به دلیل حضور 17 تروریست در میان وزرا و ادامه نقض حقوق بشر زنان و دختران در افغانستان ، به رسمیت شناخته شدن دولت طالبان غیرممکن است.

وی افزود: اما مردم افغانستان باید حمایت مالی را که پس از به دست گرفتن قدرت طالبان در ماه گذشته متوقف شده بود، دریافت کنند.

وزیر خارجه ایتالیا ادامه داد: آنها(طالبان) نمی توانند پس از مدتی حقوق ها را بپردازند .

ما به وضوح باید تلاش کنیم تا از سقوط افغانستان از داخل و جریان بی رویه مهاجرت جلوگیری کنیم که می تواند اوضاع کشورهای همسایه را بی ثبات کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ایتالیا: به رسمیت شناختن دولت طالبان غیرممکن است

وزیر خارجه ایتالیا: به رسمیت شناختن دولت طالبان غیرممکن است