مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 03:552021-09-27اقتصادي

تداوم نابسامانی در بازار جوجه یکروزه


نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت جوجه یکروزه مجددا افزایش یافته و به بیش از 8000تومان رسیده است، گفت:بایستی برای جلوگیری از سودجویی و حمایت از مصرف کننده وتولیدکننده برای عرضه جوجه یکروزه مسیر مشخصی تعریف شود.

- نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت جوجه یکروزه مجددا افزایش یافته و به بیش از 8000تومان رسیده است، گفت:بایستی برای جلوگیری از سودجویی و حمایت از مصرف کننده وتولیدکننده برای عرضه جوجه یکروزه مسیر مشخصی تعریف شود.

حبیب اسدالله نژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اگر وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و تنظیم بازار قصد کنترل قیمت جوجه، تنظیم بازار مرغ، جلوگیری از سودجویی و پایمال شدن حق تولیدکننده را دارد بایستی برای توزیع و عرضه جوجه یکروزه فرآیند و مسیر مشخصی تعریف کند، اظهار کرد:باید دقیقا مشخص شود بر اساس چه سازوکاری جوجه یکروزه باید از واحدهای مرغ مادر خارج شود و به واحد مرغ گوشتی برسد.

وی ادامه داد: واحدهای مرغ مادر بایستی مکلف شوند که بر اساس حواله های جهاد و یا حواله های تشکل ها، جوجه را با نرخی که نیازمند اصلاح است، تحویل دهند و اگر این واحدها تحویل جوجه با نرخ مصوب را رعایت نکردند، لازم است سامانه بازارگاه برای آنها مسدود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نابسامانی در بازار جوجه یکروزه

تداوم نابسامانی در بازار جوجه یکروزه