مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:402021-09-26سياسي

انحراف فکری حادثه کربلا را رقم زد


رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: انحراف فکری در جامعه حادثه کربلا را در سال 61 هجری رقم زد تا بشریت بار دیگر به افول اخلاقی و معرفتی اعتراف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شمس الله مریجی عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: امتی که آب وضوی پیامبر اکرم (ص) را قدر می دانست، بعد از گذشت پنج دهه به بلایی گرفتار شد که با انحراف فکری و اخلاقی نوه پیامبر را در کربلا به شهادت رساند و به خود آن حضرت و حتی فرزند کوچک او رحم نکرده و ریختن خون آنها را مباح اعلام کردند.

وی تصریح کرد: گمراهی بشریت در دور شدن از مسیر حق و حقیقت و فاصله گرفتن از مبانی عقلانی جز تاریکی، ضلالت و همچنین خیانت نتیجه ای به همراه نداشته که ما نمونه هایی از این بی مبالاتی ها را در طول تاریخ شاهد هستیم.

رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: جامعه نبوی با گذشت پنج دهه از رحلت پیامبر اکرم (ص) کاری کرد که بشریت تا به امروز سرافکنده این حادثه هولناک است و الگو و الهامی که می توان از نهضت پاک حسینی گرفت همان حق گویی و حق پرستی است که در سلوک و سیره امام حسین (ع) و یارانش به خوبی مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف فکری حادثه کربلا را رقم زد

انحراف فکری حادثه کربلا را رقم زد