مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:202021-09-26حوادث

دستگیری قاتل فراری در اهر/ خودنمایی اراذل و اوباش شناسنامه دار


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری یکی از قاتلان فراری خبر داد و گفت: اراذل و اوباش شناسنامه دار که پس از تیراندازی با سلاح گرم متواری شده در هشتگرد استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

- ، از دستگیری قاتل متواری در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای درگیری 2 شهروند اهری که در جریان پارک خودرو در خیابان آزادگان که مورخه 18 شهریورماه اتفاق افتاده بود؛ منجر به مصدومیت یکی از طرفین شد و در نهایت پس از چهار روز تحمل کُما در 22 شهریورماه منجر به فوت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: قاتل پس از درگیری از صحنه جرم متواری شده و پس از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی اهر؛ در نهایت قاتل فراری (3 مهرماه) به دام پلیس افتاد و جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار خبر داد و تصریح کرد: یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار که در منطقه شله بران با سلاح گرم اقدام به قطع پای یکی از شهروندان اهری کرده بود، طی کار اطلاعاتی پلیس امنیت و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان اهر، این فرد در هشتگرد استان البرز توسط پلیس امنیت و اطلاعات اهر شناسایی و دستگیر و به اهر بازگردانده شد که لازم می دانم از تلاش همکاران پلیس امنیت و اطلاعات برای انجام عملیات چند رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری در اهر/ خودنمایی اراذل و اوباش شناسنامه دار

دستگیری قاتل فراری در اهر/ خودنمایی اراذل و اوباش شناسنامه دار