مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-26اقتصادي

شرط معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام شد


معاون اداره کل محیط زیست استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی بازیافت کننده پسماندهای مخرب، از پرداخت مالیات معاف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن قاسم پور بعدازظهر امروز در بازدید از یک واحد بازیافت باتری اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی که پسماندهای مخرب محیط زیست خود را بازیافت کنند، از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به قانونی که سبب این معافیت مالیاتی می شود، افزود: اجرای بند و تبصره 6 قانون بودجه سال 1400 کشور باعث معافیت واحدهای تولیدی و صنعتی بازیافت کننده پسماندهای مخرب از مالیات می گردد.

قانون از واحدهای بازیافت کننده پسماند حمایت می کند معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: مطابق قانون مذکور و در راستای حمایت از واحدهای بازیافت کننده پسماند مخرب محیط زیست، معافیت مالیاتی مشخصی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

قاسم پور تصریح کرد: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی که منجر به تولید انواع پسماندهای مخرب محیط زیست می شود مشمول پرداخت مالیات این قانو ن بوده و در صورتی که این واحدها نسبت به بازیافت پسماندهای تولیدی خود اقدام نمایند از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام شد

شرط معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام شد