مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-26فرهنگي

شالویی: تا تعیین معاون هنری سرپرست هستم


در مراسمی سید مجتبی حسینی، معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم و محمود شالویی سرپست معاونت امور هنری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه ای با حضور مدیران معاونت امور هنری، تکریم سیدمجتبی حسینی برگزار، از خدمات وی قدردانی شد و محمود شالویی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری معارفه شد.

محمود شالویی در این جلسه گفت: با توجه به سابقه ای که در معاونت امور هنری داشتم با نظر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد تا تعیین معاون امور هنری، به عنوان سرپرست معاونت خدمت کنم.

آقای حسینی هم اعلام کرده بود که قصد دارد از معاونت امور هنری خداحافظی کند و رییس محترم فرهنگستان زبان و ادب فارسی درخواست و تأکید کردند که به خدمات آقای حسینی نیاز دارند، بنابراین این تغییر انجام شد.

شالویی با قدردانی از خدمات حسینی گفت: کسی نمی تواند خدمات آقای حسینی و همکاران معاونت را در این چهار سال انکار کند که دو سال از این دوره با دشواری هایی چون شیوع کرونا، مضایق مالی و بودجه ای و سختی های دیگر همراه شد.

از برگ های برنده آقای حسینی در معاونت امور هنری این بود که افراد باتجربه و توانمند و خوشنام با معاونت هنری همکاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالویی: تا تعیین معاون هنری سرپرست هستم

شالویی: تا تعیین معاون هنری سرپرست هستم