مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-26بين الملل

ده ها فلسطینی در سودان پیش از توقیف اموال حماس بازداشت شده بودند


روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی در گزارشی نوشت، مقامات امنیتی سودان ماه ها پیش بازداشت های گسترده ای را علیه بسیاری از بازرگانان و دانشجویان فلسطینی به بهانه وابستگی به حماس آغاز کردند که اکثر آنها پس از بازجویی آزاد شدند.

- روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی در گزارشی نوشت، مقامات امنیتی سودان ماه ها پیش بازداشت های گسترده ای را علیه بسیاری از بازرگانان و دانشجویان فلسطینی به بهانه وابستگی به حماس آغاز کردند که اکثر آنها پس از بازجویی آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، تعدادی از فلسطینیان بازداشت شده در سودان پس از بازجویی به درخواست مقامات آنجا مجبور به ترک این کشور شدند و برخی دیگر از ترس بازداشت مجدد سودان را ترک کردند.

فلسطینی های مقیم سودان می گویند، آنها طی ماه های گذشته از اقدامات مقامات خارطوم مبنی بر مصادره برخی از املاک خصوصی، از جمله مغازه های تحت مالکیت رسمی فلسطینیان، وجوه نقد و چندین خانه متعلق به آنها و نیز مسدود سازی برخی حساب های بانکی شکایت کرده اند.

بازداشت شدگان هرگونه ارتباط اموالشان با حماس را رد کردند، اما مقامات سودان گوش شنوایی برای این سخنان نداشتند و همچنان به آزار و اذیت آنها ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها فلسطینی در سودان پیش از توقیف اموال حماس بازداشت شده بودند

ده ها فلسطینی در سودان پیش از توقیف اموال حماس بازداشت شده بودند