مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-26بين الملل

«محمود عباس» در نوک پیکان انتقادات، پس از شهادت چهار فلسطینی


شهادت چهار فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی بار دیگر انتقادات از هماهنگی میان تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یورش صبح امروز مأموران رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی و در پی آن شهادت چهار فلسطینی، موجی از خشم علیه جنایات این رژیم و همچنین همکاری و مماشات تشکیلات خودگردان با صهیونیست ها را برانگیخته است.

به نوشته وبگاه می دانند که طرح هماهنگی امنیتی مدت هاست که شکست خورده و اما لجبازی و عناد آن ها موجب شده است که به این مسیر ادامه دهند.

این شخصیت فلسطینی تأکید کرد: بسیار عجیب و حیرت انگیز است که اشغالگران مردم ما را بکشند و ما هم با آن ها در هماهنگی امنیتی باشیم؛ با اینکه می دانیم این هماهنگی فقط به نفع رژیم اشغالگر است و باعث شده صهیونیست ها با خونسردی در هر مکانی مردم فلسطین را به شهادت برسانند.

خضر حبیب همچنین گفت که تشکیلات خودگردان باید فشار علیه مقاومت را در کرانه باختری بردارد و آزادی عمل را به مردم فلسطین برای مقابله با صهیونیست ها بدهد و در آن زمان شاهد خواهیم بود که معادله کاملا تغییر می کند و مردم فلسطین خواهند توانست از خودشان در برابر اشغالگران دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمود عباس» در نوک پیکان انتقادات، پس از شهادت چهار فلسطینی

«محمود عباس» در نوک پیکان انتقادات، پس از شهادت چهار فلسطینی