مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-26بين الملل

نخست وزیر دانمارک در مقابل پیشنهادهای ماکرون می ایستد


نخست وزیر دانمارک وعده داده که در مقابل پیشنهادهای رییس جمهوری فرانسه برای ایجاد یک نیروی نظامی در اتحادیه اروپا بایستد و گفت: در مقابل هرکسی که می خواهد همکاری بین آمریکا و اروپا را تضعیف کند، - نخست وزیر دانمارک وعده داده که در مقابل پیشنهادهای رییس جمهوری فرانسه برای ایجاد یک نیروی نظامی در اتحادیه اروپا بایستد و گفت: در مقابل هرکسی که می خواهد همکاری بین آمریکا و اروپا را تضعیف کند، قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مته فردریکسن نخست وزیر دانمارک هشدار داد که برنامه هایی برای اروپای قوی تر نباید به قیمت همکاری قوی اروپا-آمریکا انجام شود.

اظهارات وی در پی تلاش های فرانسه برای استفاده از ناکامی اش در قبال توافق آکوس بین استرالیا، انگلیس و آمریکا به منظور تقویت درخواست ها برای یک نیروی نظامی جدید اتحادیه اروپا مطرح شده است.

چهره های برجسته اتحادیه اروپا خواهان ایجاد یگانی از 20 هزار سرباز هستند که می تواند به سرعت در سراسر جهان مستقر شوند.

امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه پیشتر گفته بود که اروپا باید بتواند از خودش دفاع کند اما ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو اوایل ماه جاری میلادی هشدار داد که این طرح های پیشنهادی منابع محرمانه و سری متحدان ناتو را در معرض خطر قرار می دهد، ائتلاف اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر دانمارک در مقابل پیشنهادهای ماکرون می ایستد

نخست وزیر دانمارک در مقابل پیشنهادهای ماکرون می ایستد