مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-26بين الملل

لاوروف: وحدت ملی فلسطین پیش شرط دستیابی به حقوق فلسطینی هاست


وزیر خارجه روسیه در نشست خبری به مناسبت شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، کشورش آماده میزبانی از کنفرانسی بین المللی و گسترده برای دستیابی به راه حل عادلانه برای مساله فلسطین است.

- وزیر خارجه روسیه در نشست خبری به مناسبت شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، کشورش آماده میزبانی از کنفرانسی بین المللی و گسترده برای دستیابی به راه حل عادلانه برای مساله فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سوال روزنامه القدس العربی در مورد اولتیماتوم محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی فلسطین در صورت پایان نیافتن اشغالگری ظرف یک سال و اینکه روسیه می تواند یک راه حل مسالمت آمیز عادلانه برای مساله فلسطین ارائه دهد و آیا فلسطینی ها حق مقاومت در برابر اشغالگر و حق دفاع از خود دارند یا خیر گفت، این مساله پیچیده و سخت است و سال ها بدون راه حل باقیمانده است.

دولت سابق آمریکا با در نظر گرفتن جولان به عنوان قلمرو رژیم صهیونیستی و اینکه مساله فلسطین با تشکیل نهادی کمتر از یک کشور حل خواهد شد بسیاری از واقعیت ها را نادیده گرفت اما اینها راه حل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: وحدت ملی فلسطین پیش شرط دستیابی به حقوق فلسطینی هاست

لاوروف: وحدت ملی فلسطین پیش شرط دستیابی به حقوق فلسطینی هاست