مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-26سياسي

«علی لندی» نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است


جانشین ستاد اقشار بسیج و مستضعفین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:«علی لندی» نتیجه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

- با ذکر این نکته که باعث افتخار است که خدمت گذار این نظام باشیم، اظهار کرد: افرادی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ایران از امنیت و اقتدار برخوردار باشد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت گرامیداشت از خانواده شهدا در هر سطحی، عنوان کرد: تمام ایرانیان در هر سطحی باید سپاسگزار جان فشانی های رزمندگان دفاع مقدس باشند و به اندازه سهم خود برای زنده نگاه داشتن راه آنها تلاش کنند.

جانشین ستاد اقشار بسیج و مستضعفین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز داشت: وقتی که زندگی نامه و وصیت نامه های شهدا را مرور می کنیم، اتفاقاتی مشاهده می شود که برای نسل جدید قابل باور نیست.

سرهنگ دهقانی با ذکر این نکته که مرور زمان باعث شده است که برخی از رشادت ها کم رنگ شود، بیان داشت: اینکه گفته می شود از یک خانواده در استان هرمزگان 9 شهید و از برخی دیگر از خانواده ها پنج شهید تقدیم انقلاب شده است بسیار ارزشمند و حماسی است و نشان دهنده ولایت مداری مردم هرمزگان است.

وی با ذکر این نکته که خانواده برخی جانبازان از خود جانباز بیشتر متحمل درد و فشار است، تصریح کرد: محدودیت ها و مشکلات زیادی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی لندی» نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است

«علی لندی» نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است