مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-26سياسي

استان بوشهر آماده تحقق جهش اقتصادی بزرگ است


استان بوشهر آماده تحقق جهش اقتصادی بزرگ است.

- ، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در نشست تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: رعایت عدالت اجتماعی یکی از مهمترین مسائلی است که زمینه ساز رضایت مندی مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال نارضایتی در مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام است افزود: در دفاع مقدس ما تنها بودیم و شرایط سخت بود ولی در این جنگ اقتصادی شرایط متفاوتی را شاهد هستیم.

استاندار جدید بوشهر با بیان اینکه برای رفع مشکلات همه باید دست به دست هم بدهیم اضافه کرد: نتیجه این جنگ اقتصادی استقلال اقتصادی خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های استان بوشهر برای جهش در ابعاد مختلف تصریح کرد: استان بوشهر برای یک جهش بزرگ آماده است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

محمدی زاده خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای واکسیناسیون، تحرک اقتصادی و بهبود معیشت مردم را به عنوان اولویت به جد دنبال می کنیم.

وی افزود: با تثبیت این مسائل سراغ حوزه فرهنگ، تعلیم و تربیت، امور زیربنایی، تولید و صنعت و کشاورزی می رویم و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

استاندار بوشهر از سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در هفته های آینده میزبان آیت الله رییسی رییس جمهور در استان بوشهر خواهیم بود وی استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر آماده تحقق جهش اقتصادی بزرگ است

استان بوشهر آماده تحقق جهش اقتصادی بزرگ است