مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26سياسي

جامعیت و بصیرت بارزترین ویژگی علامه آملی بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به رحلت علامه حسن زاده آملی گفت: برجسته ترین ویژگی این عالم نستوه و پارسا جامعیت، بصیرت و ولایتمداری بود.

- ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و ارتحال عالم ربانی و پارسا و دانشمند برجسته جهان اسلام و ایران اسلامی آیت الله علامه حسن زاده آملی (ره)، اظهار داشت: تمام دوران با برکت حیات این عالم نستوه و پارسا و برجسته در خدمت تبیین و ترویج معارف اسلامی و قرآنی و دیگر علوم انسانی صرف شد و خدمات ارزنده این عالم بزرگ و مجاهد در حوزه های علمیه ماندگار شد.

وی در ادامه ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب، خانواده، بستگان و شاگردان، مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم مازندران و شهر آمل در پی عروج ملکوتی علامه حسن زده آملی (ره)، افزود: دین داری، ولایتمداری و مردم داری، جلوه ای از سلوک علمی و عملی آیت الله علامه حسن زاده آملی بود و همواره برای رضایت امام زمان خویش از هیچ کوششی دریغ نکرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و عشق و دلدادگی این عالم وارسته به ساحت نورانی حضرت سیدالشهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعیت و بصیرت بارزترین ویژگی علامه آملی بود

جامعیت و بصیرت بارزترین ویژگی علامه آملی بود