مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-26سياسي

سخنان پیمان جبلی در نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب


پیمان جبلی در نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب بیان کرد که ظرفیت صدا و سیما باید در وسعت دایره ظرفیت فرهنگی انقلاب گسترش پیدا کند.

- به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب، پژوهشگران و مستندسازان حوزه دفاع مقدس و برنامه سازان رسانه ملی بر ضرورت گسترش دایره ظرفیت های پژوهشی، فکری و برنامه سازی صدا و سیما در شعاعی به وسعت ظرفیت فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و بر لزوم کارامد شدن هر چه بیشتر بخش های ستادی رسانه ملی در جهت پشتیبانی فکری، ترسیم راهبردها و ورود هر چه قدرتمندانه تر به عرصه پیام و محتوا در کسوتی فعال و تعیین کننده تاکید کرد.

در این دیدار که در محل مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما صورت گرفت، چهره های فرهنگی و برنامه سازان حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری به طرح دیدگاه های خود درباره نقش رسانه ملی در حوزه فرهنگ سازی انقلاب اسلامی پرداختند.

جبلی نیز با غیرقابل انکار خواندن نقش صداوسیما در جهت دهی فضای فکری جامعه به عنوان بزرگ ترین دستگاه فرهنگی کشور، مهم ترین چالش این مقوله را تناسب برونداد رسانه ملی با ظرفیت های وسیع و عمیق فرهنگ و انقلاب دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان پیمان جبلی در نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب

سخنان پیمان جبلی در نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب