مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-26سياسي

برنامه شهرداری برای جاماندگان راهپیمایی اربعین


شهردار تهران با اشاره برنامه شهرداری برای جاماندگان راهپیمایی اربعین گفت: باید جمعیت در راهپیمایی جاماندگان را به صورتی رهنمون کنیم که آسیبی به سلامت مردم وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، با مدیران شهری و مدیران مرتبط گفت: اربعین برای ما یک نعمت و تجمع و جلوه آخرالزمانی جبهه حق و برای ما افتخار است که این فرصت نصیب ما شد که خادم کسانی باشیم که دلشان در کربلا است در حالی که جسمشان امکان حضور در کربلا را پیدا نکرد.

شهردار تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: معمولاً پایان جنگ را گرامی می دارند، اما ما آغاز جنگ را گرامی داریم و البته باید برای پایان آن نیز برنامه متنوع و بزرگی داشته باشیم، اما دلیل گرامی داشتن آغاز جنگ تحمیلی این است که این دفاع، مقدس و بر مبنای مکتب اسلام و امام (ره) حضور گسترده مردم با انگیزه پاک و خالصانه است.

زاکانی افزود: امیدواریم فردا در اربعین حسینی با هماهنگی جدی خدمتگزاری شایسته ای داشته باشیم و این خدمت باید از پنج ویژگی نظم، امنیت، سلامت (با توجه به بیماری مهلک کرونا فاصله گذاری و عدم تجمع باید مورد تاکید باشد)، خدمت و ایجاد و حفظ یک فضای معنوی برخوردار باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که کیفی بودن خدمات و برنامه ها برای مراسم اربعین حسینی مهم است، تصریح کرد: کیفی بودن خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شهرداری برای جاماندگان راهپیمایی اربعین

برنامه شهرداری برای جاماندگان راهپیمایی اربعین