مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-26سياسي

«آن روز آسمان گریست» رونمایی شد/ تغییر سیاست های سازمان در موسیقی


همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی آیین رونمایی از آلبوم «آن روز آسمان گریست» روز یکشنبه چهارم مهر ماه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

- ، آیین رونمایی از آلبوم آن روز آسمان گریست به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مشارکت مرکز موسیقی سازمان صداوسیما با حضور علیرضا زندوکیلی معاون هنری، امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی این سازمان و سید محسن حسینی، مهدی محمدی، صادق شیخ زاده خوانندگان این اثر برگزار می شود.

تغییرات مدیریتی که برای موسیقی سازمان ثمر بخش بود علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ابتدای این برنامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جا دارد که ما هر آنچه می توانیم برای هموار کردن مسیر شناخت حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان شخصیت بزرگ عالم بشریت فعالیت کرده و در حیطه تخصصی خودمان یک گام برای آن بزرگوار و اهداف والایش برداریم.

این اندیشه به هیچ عنوان نباید گم شود.

ما خدا را شاکریم که در این 18 ماهی که در امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تغییر مدیریتی مواجه شدیم به واسطه حضور یک مدیر دغدغه مند و جوان کارهای موضوعی را در این عرصه تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آن روز آسمان گریست» رونمایی شد/ تغییر سیاست های سازمان در موسیقی

«آن روز آسمان گریست» رونمایی شد/ تغییر سیاست های سازمان در موسیقی