مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-26اجتماعي

بارش باران در نوار شمالی کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز فعالیت سامانه بارشی در استان های ساحلی دریای خزر، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود که سبب بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و موقتی در این مناطق می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه بر روی ارتفاعات شرق استان تهران و شمال سمنان هم بارش پراکنده رخ می دهد، ادامه داد: فردا این سامانه بارشی سبب ایجاد بارش های پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی می گردد و به تدریج از مرز های شمال شرق کشور خارج می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از روز سه شنبه و طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه مجددا با شمالی شدن جریانات در دریای خزر برای گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

نقشینه با بیان اینکه بارش ها در گیلان از شدت بیشتری برخوردار هستند، افزود: طی 3 روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان و بخش هایی از هرمزگان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در نوار شمالی کشور

بارش باران در نوار شمالی کشور