مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-26بين الملل

گانتس درباره ضرب الاجل محمود عباس: او از درختی بالا رفته که پایین آمدن از آن سخت است


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضرب الاجلی را که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای عقب نشینی تل آویو از مرزهای 1967 تعیین کرده، مورد تمسخر قرار داد.

- گانتس درباره ضرب الاجل محمود عباس: او از درختی بالا رفته که پایین آمدن از آن سخت است وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضرب الاجلی را که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای عقب نشینی تل آویو از مرزهای 1967 تعیین کرده، مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شبکه 12 این رژیم گفت، اصرار محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دعوت به یک راه حل سیاسی خوب است اما اولتیماتومی داده و از درختی بالا رفته که پایین آمدن از آن دشوار است.

عباس در سخنرانی ضبط شده خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، مقامات اشغالگر تنها یک سال فرصت دارند از مرزهای 1967 عقب نشینی کنند و اگر این کار را نکنند دیگر تشکیلات خودگردان اسراییل را در مرزهای 1967 به رسمیت نمی شناسد.

وی افزود، فلسطینی ها در این یک سال آماده هستند تا مرزها را ترسیم و زیر نظر کمیته بین المللی چهارجانبه و مطابق با قطعنامه های مشروع بین المللی به تمامی مسائل پایان دهند.

عباس این ضرب الاجل را به دلیل نبود چشم انداز سیاسی برای حل درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، توقف مذاکرات میان دو طرف از سال 2014 و تاکید نفتالی بنت، نخست وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس درباره ضرب الاجل محمود عباس: او از درختی بالا رفته که پایین آمدن از آن سخت است

گانتس درباره ضرب الاجل محمود عباس: او از درختی بالا رفته که پایین آمدن از آن سخت است