مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:402021-09-25سياسي

پیشرفت های استان بوشهر فوق العاده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیشرفت های استان بوشهر فوق العاده است.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در نشست با وزیر کشور اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی است.

وی با اشارخ به اینکه استان بوشهر به زودی به عنوان الگوی تمدن اسلامی مطرح خواهد شد ادامه داد: پیشرفت های بسیار خوبی در استان حاصل شده است و الگوی تنظیم سند توسعه دانش بنیان عرصه اقتصاد و فرهنگ در کشور است.

امام جمعه بوشهر به اهمیت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک افق نوین است که هر روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر در سطح منطقه و جهان هستیم.

وی خدمت در نظام اسلامی را یک عبادت سیاسی خواند و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران آمده است تاریخی که اهل بیت عصمت رقم زدند را دوباره احیا کند و اندیشه ها و اهدافی که خداوند برای انسان رقم زده را تحقق ببخشد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است، خاطرنشان کرد: این نوع خدمت یک مدل برای تمامی کشورهای جهان که به دنبال پیشرفت بر اساس عدالت و انسانیت هستند، است.

وی به تاریخ پرافتخار استان بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار اشاره کرد و گفت: بوشهر پایتخت مبارزات ضد استعماری است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های استان بوشهر فوق العاده است

پیشرفت های استان بوشهر فوق العاده است