مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 18:452021-09-25حوادث

نقشه عجیب هوو!


مدتی بعد از آن که در ازدواج اولم شکست خوردم، در حالی با یکی از آشنایان پدرم ازدواج کردم که 30 سال از من بزرگ تر و متاهل بود اما مدتی بعد به نقشه شوهرم برای ازدواج پی بردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات زن 28 ساله ای است که مدعی بود هوو با همدستی فرزندانش او را هدف ضرب و جرح و توهین و فحاشی قرار داده اند.

این زن جوان که تقاضای معرفی به پزشکی قانونی را داشت، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: پدرو مادرم تا مقطع ابتدایی تحصیل کرده بودند به همین دلیل پدرم شغل مناسبی نداشت و با کارگری هزینه های زندگی را تامین می کرد و مادرم نیز خانه دار بود.

با وجود این من تا مقطع راهنمایی به تحصیل ادامه دادم ولی به امید داشتن یک زندگی رویایی درس و مدرسه را رها کردم و به انتظار خواستگار مناسب نشستم، چرا که من از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار بودم و همه اطرافیانم از این زیبایی در شگفت بودند و همواره به تعریف و تمجید از من می پرداختند به همین دلیل خود را دختری کامل می پنداشتم و با کوله باری از غرور جوانی در آرزوی خوشبختی بودم.

خیلی زود پای خواستگاران زیادی به منزلمان باز شد و من از میان آن ها به سیروس دل باختم و پای سفره عقد نشستم با این تصور که در کنار او خوشبخت می شوم ولی خیلی زود دریافتم سیروس جوانی معتاد است و به خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه عجیب هوو!

نقشه عجیب هوو!