مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-25سياسي

اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در یزد برگزار می شود


نخستین دوره جشنواره استانی رسانه ای ابوذر به همت بسیج رسانه یزد با هدف تقویت جریان رسانه ای جبهه انقلاب در این استان برگزار می شود.

- ایسنا/یزد نخستین دوره جشنواره استانی رسانه ای ابوذر به همت بسیج رسانه یزد با هدف تقویت جریان رسانه ای جبهه انقلاب در این استان برگزار می شود.

سرهنگ محمدعلی پارساییان رییس بسیج رسانه استان و مسئول برگزاری این جشنواره در نشست خبری امروز شنبه سوم مهرماه با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر طی سالیان گذشته در بسیاری از استان های کشورمان برگزار شده ولی استان یزد امسال و برای اولین بار اقدام به برگزاری این جشنواره می کند.

وی به اهمیت نقش رسانه ها در جنگ نرم دشمن علیه کشورمان اشاره و تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم، افکار مردم را هدف قرار داده و مهمترین ابراز این جنگ نیز رسانه ها هستند که با تولید محتواهای مورد نظر خود، اندیشه و تفکر جامعه را به سمت اهداف از پیش تعیین شده ی خود سوق می دهند.

وی با بیان این که مهمترین موضوع در مقابله با جنگ نرم دشمن ایجاد جبهه واحد رسانه ای علیه دشمن است، گفت: هرچند در کشور اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته ولی کمتر رسانه ها در این فعالیت های دخالت داده شده اند و برگزاری این جشنواره در واقع اقدامی در جهت تقویت جریان رسانه ای جبهه انقلاب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در یزد برگزار می شود

اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در یزد برگزار می شود