مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-25بين الملل

شرکت کنندگان در کنفرانسی در کردستان عراق خواستار عادی سازی روابط با اسراییل شدند


رییس حزب نهج وطنی در بیانیه ای تلاش ها برای ایجاد فضای عادی سازی روابط با اسراییل در عراق را محکوم کرد و خواستار پیگرد قانونی افرادی شد که این سخنان را به زبان آورده اند.

- رییس حزب نهج وطنی در بیانیه ای تلاش ها برای ایجاد فضای عادی سازی روابط با اسراییل در عراق را محکوم کرد و خواستار پیگرد قانونی افرادی شد که این سخنان را به زبان آورده اند.

بیش از 300 عراقی از جمله برخی از روسای قبایل (عشایر) در کنفرانسی که در اقلیم کردستان عراق با حمایت یک سازمان آمریکایی برگزار شد خواهان عادی سازی روابط با اسراییل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، این نشست از سوی اندیشکده مرکزارتباطات صلح که مقر آن در نیویورک است و درباره عادی سازی روابط بین اسراییل و کشورهای عربی فعالیت می کند، برگزار شد.

افراد شرکت کننده در کنفرانس اقلیم کردستان عراق / عکس: AFP منطقه خودمختار اقلیم کردستان عراق روابط عادی با دولت اسراییل دارد.

در مقابل در بغداد، مقامات و جناح های سیاسی که روابط خوب و نزدیکی با ایران دارند با اسراییل مخالف هستند.

جوزف براود بنیانگذار مرکز ارتباطات صلح به عنوان کارشناس آمریکایی و از یهودی تباران عراق به خبرگزاری فرانسه گفت: تقریبا 300 شرکت کننده سنی و شیعه از شش استان بغداد، موصل، صلاح الدین، الانبار، دیاله و بابل به اربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کنندگان در کنفرانسی در کردستان عراق خواستار عادی سازی روابط با اسراییل شدند

شرکت کنندگان در کنفرانسی در کردستان عراق خواستار عادی سازی روابط با اسراییل شدند