مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-25اقتصادي

با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی می رویم


با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی جدید می رویم و امیدواریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پوشش حداکثری واکسیناسیون شاهدحضور دانش آموزان در مدارس و ادامه آموزش حضوری باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی جدید می رویم و امیدواریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پوشش حداکثری واکسیناسیون شاهدحضور دانش آموزان در مدارس و ادامه آموزش حضوری باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین مدرس خیابانی در مراسم محوری آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آموزش مقدمه و محور هر گونه توسعه اقتصادی است و هر کشوری که روی این موضوع سرمایه گذاری کند قطعا پله های پیشرفت و توسعه را بهتر و سریع تر طی خواهد کرد.

وی افزود: امروز نیاز ایران اسلامی و مخصوصا سیستان و بلوچستان توجه به آموزش و پرورش است تا نسلی قوی و اندیشمند برای تامین نیروی انسانی کشور تربیت شوند.

استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: در دوران ایپدمی کرونا کمترین صدمه و زیان متوجه حوزه فرهنگ مخصوصا آموزش و پرورش بود چرا که تک تک خانه های معلمان به یک مدرسه تبدیل شد.

وی افزود: اما علی رغم همه تلاش های معلمان و دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته؛ حضور دانش آموزان در مدرسه رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی می رویم

با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی می رویم