مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-25فرهنگي

هشداری برای مخاطبان / گول عنوان «کمدی» را نخورید!


اوایل دهه 90 که هنوز سامانه های نمایش درخواستی پانگرفته بودند یکی از سرگرمی های مردم تماشای فیلم های تولیدی شبکه نمایش خانگی بود، اما به مرور نوعی سوءاستفاده و فریب مخاطب در آنجا اتفاق افتاد که به نظر می رسد این روزها به شکلی دیگر در برخی پلتفرم های اینترنتی در حال تکرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک زمانی تولید تله فیلم و عرضه آن در شبکه نمایش خانگی به شکل DVD رونق داشت و آثار خوبی هم ساخته می شد، اما بعد از مدتی تولید فیلم های شانه تخم مرغی، کیفیت محصولات این شبکه را از سکه انداخت و کار به جایی رسید که از چهره بعضی بازیگران محبوب میان مردم برای فروش بیشتر این فیلم ها استفاده می شد.

این کار سبب شده بود مخاطبی که از روی عکس جلد فیلم، تصمیم به خرید آن گرفته وقتی به تماشا می نشیند با فیلمی مواجه شود که نه محتوایش ربطی به آن عکس دارد و نه از آن بازیگری که علاقه مند دیدنش بوده خبری باشد.

این اتفاق آنقدر ادامه داشت که صدای اعتراض خود بازیگران را هم بلند کرد و در یک مورد علی صادقی که بخاطر نقش های کمدی محبوبیتی زیاد در آن مقطع داشت و پرطرفدار بود، از این رویه گله کند.

او سال 1393 در گفت وگویی با ایسنا با انتقاد از شیوه انتشار برخی فیلم هایی که با تصویر او در شبکه نمایش خانگی توزیع می شدند، از پخش کنندگان درخواست کرده بود، در استفاده از تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشداری برای مخاطبان / گول عنوان «کمدی» را نخورید!

هشداری برای مخاطبان / گول عنوان «کمدی» را نخورید!