مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-25اقتصادي

بهم ریختی بازار برنج میراث دولت قبل است/ پیشنهادات بخش خصوصی برای تنظیم بازار


رییس انجمن وارد کنندگان برنج با ارسال نامه ای به مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت، بهم ریختی بازار برنج را میراث دولت قبل دانست و پیشنهاداتی را برای تنظیم بازار این محصول ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس توکلی، رییس انجمن وارد کنندگان برنج با ارسال نامه ای به محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور و مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت بهم ریختی بازار برنج را میراث دولت قبل دانست و پیشنهاداتی را برای تنظیم بازار این محصول ارائه کرد.

در متن این نامه آمده است: احتراماً، ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی و آرزوی موفقیت در رسیدن به اهداف عالی دولت محترم سیزدهم، درپی به هم ریختگی تنظیم بازار محصولات کشاورزی به ارث رسیده از قبل در خصوص افزایش قیمت برنج ایرانی و شائبه کمبود و گرانی برنج خارجی تأمین دومین کالای استراتژیک کشور علی رغم ارائه تجزیه و تحلیل بازار از نگاه بخش خصوصی و پیشنهاد عملی به مسئولین محترم وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، بحران ادامه دارد.

مراتب طی نامه شماره 7089/00 ب/الف مورخ 15.

06.

1400 تصویر پیوست به مقام عالی وزارت جهاد تقدیم شد.

در نامه مذکور به موضوع ورود دولت با توزیع یکصد هزارتن برنج خارجی از محل ذخیره احتیاطی کشور در دوره ممنوعیت فصلی واردات برنج وآثار منفی آن و همچنین بی تأثیر بودن آن در کنترل افزایش قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهم ریختی بازار برنج میراث دولت قبل است/ پیشنهادات بخش خصوصی برای تنظیم بازار

بهم ریختی بازار برنج میراث دولت قبل است/ پیشنهادات بخش خصوصی برای تنظیم بازار