مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-25ورزشي

ریاست فدراسیون ورزشی برای بالای 65سال ممنوع شد!


شروط عمومی نامزدهای ریاست فدراسیون های ورزشی شامل شش بند و دو تبصره است و افراد متقاضی در صورتی می توانند در این راستا اقدام کنند که از این شروط برخوردار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هر فردی که قصد دارد در مجمع انتخاباتی یک فدراسیون ورزشی شانس خود را به عنوان رییس، امتحان کند باید حائز شرایط مختلفی باشد، در غیر این صورت چنین امکانی برای وی فراهم نخواهد بود.

التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سوء پییشینه موثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی بر اساس احکام قطعی مراجع قضایی با تایید مراجع ذی صلاح سه شرط اولیه برای نامزدهای ریاست فدراسیون های ورزشی است.

یکی از مسائل مهم و قابل بحث در این راستا که با اظهارات کارشناسی مختلفی نیز همراه بود، دارا بودن حداقل سن 35 و حداکثر 65 سال است.

علاوه بر این دارای بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و داشتن 5 سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط با ورزش و تربیت بدنی و نیز دارا بودن شرط وثاقت و امانت سه شرط دیگر برای نامزدهای ریاست فدراسیون های ورزشی به شمار می رود.

تصبره اول شروط عمومی نامزدهای ریاست فدراسیون های ورزشی اینکه، رییس فدراسیون توسط مجمع برای یک دوره چهارساله انتخاب می شود و انتخاب مجدد وی برای حداکثر دو دوره دیگر (جمعا سه دوره متوالی یا متن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست فدراسیون ورزشی برای بالای 65سال ممنوع شد!

ریاست فدراسیون ورزشی برای بالای 65سال ممنوع شد!