مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-25سياسي

58درصد ازواجدین شرایط آذربایجان غربی دو دوز واکسن رادریافت کردند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: 58 درصد از افراد واجد شرایط در سطح استان آذربایجان غربی دوز اول و 18 درصد دوز دوم واکسن را دریافت کره اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیان کرد: از عموم درخواست داریم به این مهم توجه کرده و همچنان پس از دریافت واکسن مسائل بهداشتی را مدنظر قرار داده و رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با بیان اینکه مسئله تعلیم و تعلم در دین اسلام امری مقدس است و هیچ و دین و مکتبی به مسئله علم این چنین اهمیت نداده است، گفت: آیات قرآنی مملوء از مباحث اهمیت علم آموزی بوده و اولین آیه ای که بر پیامبر صلی الله علیه و آله نازل شد در خصوص خواندن و از نوع علم است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: معجزه اصلی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله یعنی قرآن از نوع علم و کتاب بوده و خداوند خود را معلم معرفی کرده و مسئله علم آموزی را قبل از مسئله خلقت در قرآن بیان کرده است.

امام جمعه ارومیه یادآور شد: تعلیم و تعلیم سبب تربیت انسان می شود و انسان را به مقامات رفیع و کمال و سعادت می رساند لذا هر کاری در راستای تعالی انسان باشد مورد توجه خداوند و عبادت محسوب می شود.

آذربایجان غربی دارای 646 هزار دانش آموز در پنج هزار و 150 مدرسه در سال تحصیلی جدید خواهد بود که امروز، نخستین روز سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58درصد ازواجدین شرایط آذربایجان غربی دو دوز واکسن رادریافت کردند

58درصد ازواجدین شرایط آذربایجان غربی دو دوز واکسن رادریافت کردند