مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-25اقتصادي

افزایش مراکز واکسیناسیون در زنجان


با آغاز پویش هفته طلایی واکسیناسیون عمومی در استان زنجان، پایگاه های واکسیناسیون از 19 به 21 مرکز برای رفاه شهروندان و شتاب واکسیناسیون افزایش پیدا کرد.

- ایسنا/زنجان با آغاز پویش هفته طلایی واکسیناسیون عمومی در استان زنجان، پایگاه های واکسیناسیون از 19 به 21 مرکز برای رفاه شهروندان و شتاب واکسیناسیون افزایش پیدا کرد.

پویش هفته طلایی واکسیناسیون عمومی در استان زنجان از دوم مهرماه آغاز شده و تا 9 مهرماه تداوم دارد، بنابراین همشهریان با شرکت در این پویش، خود و خانواده شان را در برابر بیماری کرونا ایمن کرده و به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنند.

اکنون پایگاه های واکسیناسیون از 19 به 21 مرکز در زنجان افزایش پیدا کرده و با توجه به اینکه اکنون زیرساخت ها برای تزریق وسیع واکسن کرونا فراهم بوده و دانشگاه علوم پزشکی استان توانایی تزریق روزانه 35 تا 40 هزار دُز واکسن در روز را دارد، شهروندان برای دریافت واکسن کرونا به مراکز مراجعه کنند.

پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره یک پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت 8 تا 19 و پایگاه تجمیعی واکسینایسیون شماره 2 پردیس این دانشگاه از ساعت 8 الی 24، واقع در جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان آیت الله موسوی جنب دانشکده داروسازی در حال خدمت رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز واکسیناسیون در زنجان

افزایش مراکز واکسیناسیون در زنجان