مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-25سياسي

احیای برجام بدون لغو تحریم ها مأموریت تازه محافل غربگرا


محافل رسانه ای غربگرا با ادبیات مختلف چنین القا می کنند که ایران باید از مطالبه لغو مؤثر، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم ها کوتاه بیاید و در واقع برجام بی یال و دم و اشکم را که صرفاً تعهدات ایرانی آن باقی مانده بپذیرد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محافل رسانه ای غربگرا، به جای طلبکاری از آمریکا و اروپا که ضمن نقض تعهدات برجامی خود، موجب خسارت بیش از 100 میلیارد دلاری به ایران شدند، با ادبیات مختلف چنین القا می کنند که ایران باید از مطالبه لغو مؤثر، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم ها کوتاه بیاید و در واقع مجلس شورای اسلامی با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، مصوبه ای بازدارنده را برای بازگشت توازن در اجرای برجام به تصویب رساند.

در چنین شرایطی و در حالی که توپ در زمین آمریکا و اروپاست، برخی محافل رسانه ای غربگرا آدرس غلط به مخاطبان می دهند؛ چنان که روزنامه زنجیره ای آرمان در تیتر یک خود نوشت: پیش شرط ایران، نشدنی است(!)   این روزنامه انگار که حقوق بگیر وزارت خارجه یا خزانه داری آمریکاست، می نویسد: حتی زمانی که رییسی به عنوان رییس جمهور، هشدار داده اند.

نشانه های این پایان را هم می توان در موضع گیری های مشترک و همراهی سه کشور اروپایی با دولت جو بایدن در مواجهه با مذاکرات برجام دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای برجام بدون لغو تحریم ها مأموریت تازه محافل غربگرا

احیای برجام بدون لغو تحریم ها مأموریت تازه محافل غربگرا