مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-25اجتماعي

آغاز سال تحصیلی بیش از 500هزار دانش آموز مازندرانی به صورت حضوری و غیرحضوری


سال تحصیلی 1400 بعد از دوری طولانی مدت دانش آموزان فرا رسید و بیش از 500هزار دانش آموزمازندران سال تحصیلی را به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اسفند ماه سال 98 بود که و در کنار آن همراهی خوب خانواده ها موجب شد باوجود آموزش های مجازی اما آموزش ها انجام شود البته در برخز مناطی روستایی باتوجه به تعداد پتیین دانش آموزان کلاس های درس برپا بود.

طی ماه های گذشته از فداکاری ها و ایثارگری های معلمان خبرهای مختلفی شنیدیم از معلمانی که لحظه لحظه شان را صرف آموزش کردند؛ شاید خیلی ها از همان ابتدا که آموزش ها غیرحضوری شد تصورشان بر این بود که معلمان تمام زحمات آموزش را بر دوش خانواده ها تحمیل کردند اما به مرور و با ادامه روندرآموزشی همه خانواده ها به صبوری و ایثارگری های معلمان پی بردند.

مهر 1400 هم با دلتنگی معلمان و دانش آموزان سپری شد؛ درست است همه مدارس جلسه ای را برای آشنایی دانش آموزان با معلم شان تدارک دیدند اما این دوری طولانی مدت هم برای دانس آموزان و هم برای معلمان آزاردهنده است و امیدها و آرزوها بر پایان این دوری و دلتنگی است.

خانواده های دانش آموزان به ویژه کلاس اولی  الفبا را به صورت مجازی مشق کردند ولی هم دانش آموزان و معلمان تمایل داشتند این روز همانند گذشته نعلمان پای تخته سیاه و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی بیش از 500هزار دانش آموز مازندرانی به صورت حضوری و غیرحضوری

آغاز سال تحصیلی بیش از 500هزار دانش آموز مازندرانی به صورت حضوری و غیرحضوری