مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-25سياسي

بهره بر‎داری از پایانه «برکت» با هدف خدمت رسانی به زائران «اربعین»


پایانه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه مرزی مهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، در جریان سفر محمد ترکمانه ،مدیرعامل از شهر مهران به این پایانه به بهره برداری رسید.

  مدیرعامل بنیاد برکت درباره این طرح توضیح داد: علاوه بر خط 20 کیلومتری انتقال آب نسبت به احداث و تکمیل دو مخزن با ظرفیت 2 هزار مترمکعب در شهر مهران و 700 مترمکعب در پایانه برکت اقدام شده است که اولین مخزن به طور کامل تکمیل شده و دومین مخزن، مراحل پایانی ساخت را پشت سر می گذارد.

ترکمانه خاطرنشان کرد: برای انتقال آب از شهر مهران به پایانه برکت 300 میلیارد ریال اعتبار تکمیلی هزینه شده و قرار است زائران حسینی از نتایج و برکات آن بهره مند شوند.

مدیرعامل بنیاد برکت در تشریح دلایل احداث پایانه برکت در منطقه مرزی مهران، اظهار داشت: بنیاد این پایانه را در مساحت 30 هکتار و عملیات راه سازی 8 کیلومتر با هدف ساخت سوله های اسکان موقت، احداث محل پذیرایی و پارکینگ برای زوار حسینی در دست ساخت دارد.

ترکمانه اضافه کرد: ساخت مرکز جامع سلامت، تامین و نصب مخازن آب و 20 دستگاه آبسرد کن، احداث نمازخانه 200 متر مربعی، ساخت 200 چشمه سرویس بهداشتی و احداث 5 هزار متر مربع سایه بان از دیگر امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای زائران در پایانه برکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره بر‎داری از پایانه «برکت» با هدف خدمت رسانی به زائران «اربعین»

بهره بر‎داری از پایانه «برکت» با هدف خدمت رسانی به زائران «اربعین»