مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-25سياسي

طرح مجلس می توانست در بازار خودرو تحولی جدی ایجاد کند


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای ساماندهی بازار خودرو هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده بود، اظهار کرد: - ایسنا/البرز نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای ساماندهی بازار خودرو هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده بود، اظهار کرد: قرار بود با اجرای این طرح شرایط واردات خودرو از طریق ارزهایی که منشاء داخلی ندارد تسهیل شود و بدون شک با عملیاتی شدن آن تحول جدی در بازار خودرو اتفاق می افتاد.

مهدی عسگری روز شنبه سوم مهرماه در رادیو البرز با اشاره به تصویب کلیات طرح تسهیل صدورمجوز کسب و کار اظهار کرد: پیش از این متقاضیان راه اندازی کسب و کار در کشور با مشکلات زیادی مواجه بودند و برای دریافت یک مجوز باید از هفت خوان بروکراسی اداری، استعلام های طولانی و.

می گذشتند و طی این بازه زمانبر سرمایه آنها ارزش خود را از دست می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه ادامه داد: با تصویب این طرح، مجوزهای کسب و کار به دو دسته تایید محور و ثبت محور تقسیم می شوند.

وی توضیح داد: مجوزهای تایید محور مثل مواردی که به تغییر کاربری اراضی منتهی می شود مجوزهایی هستند که نیاز به بررسی و تایید حاکمیتی دارد ولی مجوزهای ثبت محور آن دسته از مجوزهایی هستند که پس از تکمیل اطلاعات از سوی منقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس می توانست در بازار خودرو تحولی جدی ایجاد کند

طرح مجلس می توانست در بازار خودرو تحولی جدی ایجاد کند