مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-25اقتصادي

امسال بزرگترین مجتمع های گلخانه ای کشور در «اسلام آبادغرب» به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر کرمانشاه گفت: بزرگترین شهرک گلخانه ای غرب کشور در شهرستان اسلام آبادغرب اسفندماه امسال به بهره برداری می رسد.

-  سیدصاحب میرپناهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: فاز اول بزرگترین شهرک گلخانه ای غرب کشور در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه در حال تکیمل است و در 22 اسفندماه؛ روز شهید به بهره برداری می رسد.

وی افزود: فاز اول شهرک گلخانه ای اسلام آباد غرب به وسعت 11 هکتار سالیانه بیش از 3 هزار و 500 تن انواع محصولات گلخانه ای تولید خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه برای 300 نفر به صورت مستقیم و برای ییش از یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم، اشتغال ایجاد خواهد کرد و نقش مؤثری در رفع معضل بیکاری جوانان منطقه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازدید اخیر وزیر جهاد کشاورزی از یکی از طرح های شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در استان ایلام، افزود: از وزیر محترم حمایت های بیشتر وزارت جهاد کشاورزی در تامین زیرساخت ها و منابع مالی مورد نیاز جهت بهره برداری از  شهرک گلخانه ای اسلام آباد غرب را  خواستار شدیم.

میرپناهی در پایان از حمایت ها و مساعدت های دکتربخشی پور نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی و سازمان جهاد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بزرگترین مجتمع های گلخانه ای کشور در «اسلام آبادغرب» به بهره برداری می رسد

امسال بزرگترین مجتمع های گلخانه ای کشور در «اسلام آبادغرب» به بهره برداری می رسد