مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-25اقتصادي

اپل بدون شریک خودروی برقی خواهد ساخت


سالیان متوالی از مطرح شدن شایعات ساخت خودرو توسط اپل می گذرد و در این میان تعداد زیادی از نام های بزرگ به عنوان شرکای احتمالی این شرکت مطرح شدند ولی در نهایت به نظر می رسد که این پروژه بدون شریک انجام خواهد شد.

- سالیان متوالی از مطرح شدن شایعات ساخت خودرو توسط اپل می گذرد و در این میان تعداد زیادی از نام های بزرگ به عنوان شرکای احتمالی این شرکت مطرح شدند ولی در نهایت به نظر می رسد که این پروژه بدون شریک انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازtechradar، خودروی اپل برای مدت های طولانی در مرز بین شایعات و واقعیت ها قرار داشته است و به همین دلیل نیز تغییرات زیادی در اطلاعات این محصول در طول چند سال اخیر به گوش رسیده است که هم اکنون آخرین موارد آن ها خبر از نهایی شدن ساختار این محصول دیجیتالی می دهند.

بر اساس اطلاعاتی که از یک منبع معتبر کره ای یعنی وب سایت mk.

co.

kr منتشر شده است، این شرکت قصد دارد تا تمامی بار تولید و طراحی این خودرو را به تنهایی به دوش بکشد و خبری از داشتن یک شریک تجاری در این رده نخواهد بود.

در حقیقت این خودرو قرار است یک خودروی تمام الکتریکی باشد که قابلیت های خودران بودن را نیز دارا است ولی جزییات بیشتری درباره آینده این خودروی اپل در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل بدون شریک خودروی برقی خواهد ساخت

اپل بدون شریک خودروی برقی خواهد ساخت