مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-25بين الملل

واکنش شدیداللحن احزاب عراقی به برپایی نشست صهیونیستی در اربیل


پس از گزارش منابع عراقی درباره برگزاری یک نشست در حمایت از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق، احزاب عراقی ضمن واکنش شدیداللحن به این نشست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست عده ای از افراد خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق با واکنش شدیداللحن احزاب عراقی همراه شد.

منابع عراقی، امروز (شنبه)، گزارش دادند که بیش از 300 نفر در یک نشست که در شهر اربیل برگراز شده است، خواهان عاد ی سازی روابط عراق با رژیم صهیونیستی شده اند.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه رد کرده است.

احمد ابو ریشه رییس کنگره صحوه العراق در بیانیه ای، امروز (شنبه)، ضمن اشاره به افرادی که تحت عنوان نام این گروه در نشست مذکور صحبت کرده اند، تأکید کرد: ما از اینجا و بر اساس تعهدات اخلاقی و مسئولیت مان اعلام می کنیم این افراد نماینده کسی نیستند و به آن ها اجازه سوءاستفاده از عنوان عشایری یا منطقه ای برای صحبت درباره موضعی که آن ها خیلی با آن ورود به آن فاصله دارند، داده نمی شود .

عمار طعمه رییس فراکسیون النهج الوطنی نیز در بیانیه ای قویا خواسته افراد مشارکت کننده در نشست یادشده را رد و آن را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شدیداللحن احزاب عراقی به برپایی نشست صهیونیستی در اربیل

واکنش شدیداللحن احزاب عراقی به برپایی نشست صهیونیستی در اربیل