مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-25اجتماعي

تاکید بر آموزش حضوری در مدارس/ هیچ تکنولوژی جای آموزش حضوری را نمی گیرد


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حرکت آموزش و پرورش به سوی آموزش های حضوری، گفت: تفاوت آموزش های حضوری و غیرحضوری حتی با پیشرفته ترین فناوری ها تفاوت زمین تا آسمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن ملکی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس با اشاره به فداکاری های علی لندی، نوجوان ایذه ای، اظهار کرد: فداکاری این نوجوان نشان داد بین انقلاب اسلامی و نوجوان ارتباط خاصی وجود دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه علی لندی ادامه دهنده راه فهمیده ها است، تصریح کرد: نوجوانان باید به خود ببالند که چنین نمونه هایی در بین آنان وجود دارد.

وی با اشاره به حرکت آموزش و پرورش به سوی آموزش های حضوری، تاکید کرد: تفاوت آموزش های حضوری و غیرحضوری حتی با پیشرفته ترین فناوری ها تفاوت زمین تا آسمان است.

 ملکی با اشاره به اینکه این تفاوت مبالغه نیست، گفت: باید برگزاری حضوری کلاس ها با توجه به پروتکل های تدوین شده آغاز شده و ادامه دار باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور معلمان و دانش آموزان در کلاس عاملی برای افزایش سرمایه های اجتماع کشور است، ادامه داد: سرمایه زیادی در آموزش حضوری وجود دارد و دانش آموز با پرسش و پاسخ در فرآیند یادگیری قرار گرفته و در این تعاملات روابط اجتماعی نیز شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر آموزش حضوری در مدارس/ هیچ تکنولوژی جای آموزش حضوری را نمی گیرد

تاکید بر آموزش حضوری در مدارس/ هیچ تکنولوژی جای آموزش حضوری را نمی گیرد