مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-25سياسي

تزریق 1500 دوز واکسن کرونا در ستاد نماز جمعه بوشهر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون مستقر در نماز جمعه بوشهر اولین مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی در استان است، - ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون مستقر در نماز جمعه بوشهر اولین مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی در استان است، گفت: این مکان ظرفیت تزریق روزانه حدود هزار و 500 دوز واکسن را دارد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درباره فعالیت های انجام شده به وسیله ستاد نماز جمعه در آخرین بحران کرونایی کشور در استان بوشهر اظهار کرد: با آغاز اوج گیری بیماری کرونا و وضعیت حاد استان در بیماری کرونا، قرارگاه مردمی سید الشهدا (ع) را در حمایت از بیماران کرونایی تاسیس کردیم.

وی درباره فعالیت های این قرارگاه اظهار کرد: این قرارگاه با محوریت ستاد نماز جمعه استان و کمک های سپاه، کمیته امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی امام خمینی (ره)، خیرین و تمام نهادهای حمایتی در استان فعال شده و همچنان فعالیت خود ادامه می دهد و امیدواریم در روزهای آینده این برنامه ها بیشتر تقویت شود.

امام جمعه بوشهر، درباره مدیریت استانی در مقابله با بیماری کرونا در این استان گفت: استان را به شش بخش تقسیم کردیم؛ طبق این تقسیم بندی، امکانات مورد نیاز از حیث سخت افزاری مانند تخت و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 1500 دوز واکسن کرونا در ستاد نماز جمعه بوشهر

تزریق 1500 دوز واکسن کرونا در ستاد نماز جمعه بوشهر