مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25سياسي

ضرورت تغییر نگرش مراجع تصمیم گیری نسبت به تامین اجتماعی


سیاست های کلی تامین اجتماعی که به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده و در دستور کار است اهمیت زیادی دارد و باید در همه بخش های حاکمیتی با جدیت پیگیری شود.

- سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سیاست های کلی تامین اجتماعی که به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده و در دستور کار است اهمیت زیادی دارد و باید در همه بخش های حاکمیتی با جدیت پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در جلسه ای با مدیران حوزه معاونت حقوقی، مجلس، دولت و امور بین الملل این سازمان اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه و همین طور قانون بودجه سال 1401 نیز اهمیت بالایی دارند که باید در همه این موارد پیگیری دقیق و جدی برای انتقال دیدگاه های سازمان انجام شود.

وی ارتباط مناسب و موثر با مجلس، دولت و نهادهای بین المللی را اساس کار معاونت حقوقی، مجلس دولت و امور بین الملل دانست و افزود: البته وظیفه این معاونت بسیار فراتر از برقراری ارتباط است و انتظار می رود که انتقال نقطه نظرات تخصصی و کارشناسی سازمان به مجلس و دولت و همچنین انتقال و پیگیری صحیح مطالبات و دیدگاه های این مراجع در سازمان توسط معاونت حقوقی، مجلس دولت و امور بین الملل انجام شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: نخستین نکته ای که در حوزه مجلس و دولت باید مورد توجه قرار گیرد، تغییر چشم انداز و نگرش مراجع تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر نگرش مراجع تصمیم گیری نسبت به تامین اجتماعی

ضرورت تغییر نگرش مراجع تصمیم گیری نسبت به تامین اجتماعی