مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-25بين الملل

واکنش بنیاد دفاع از دموکراسی ها به پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای


بنیاد دفاع از دموکراسی ها در گزارشی با بررسی پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای، آن را موجب تقویت هرچه بیشتر روابط ایران با چین و روسیه توصیف کرد و خواستار افرایش همکاری ها برای مقابله با چالش های ناشی از چین شد.

- بنیاد دفاع از دموکراسی ها در گزارشی با بررسی پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای، آن را موجب تقویت هرچه بیشتر روابط ایران با چین و روسیه توصیف کرد و خواستار افرایش همکاری ها برای مقابله با چالش های ناشی از چین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد دفاع از دموکراسی ها (FDD) در گزارش خود با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان همکاری شانگهای و روند پیوستن ایران به این اتحادیه که تمرکز آن بر اوراسیا است، تصریح کرد: اعضای سازمان همکاری شانگهای روز جمعه با ارتقاء ایران به عنوان عضو دائم این سازمان موافقت کردند.

ورود جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگهای موجب تقویت روابط تهران با چین و روسیه خواهد شد که نشان دهنده ضرورت اتحاد میان اسراییل، ایالات متحده و شرکای عربی شان در خاورمیانه درباره چالش های ناشی از چین است.

این بنیاد در ادامه به قرارداد 25 ساله ایران و چین اشاره کرد و نوشت: عضویت ایران در سازمان شانگهای همچنین نشان دهنده تمایل این کشور برای ایجاد یک همکاری عمیق و جامع با چین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بنیاد دفاع از دموکراسی ها به پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای

واکنش بنیاد دفاع از دموکراسی ها به پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای