مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-25ورزشي

اشتباه استراتژیک داورزنی/ به احترام منتقدان تمام قد بایستید!


رییس فدراسیون والیبال درحالی به منتقدان تاخت که تیم ملی والیبال جوانان به عنوان مدافع قهرمانی از صعود به دور بعد بازماند.

- اشتباه استراتژیک داورزنی/ به احترام منتقدان تمام قد بایستید! رییس فدراسیون والیبال درحالی به منتقدان تاخت که تیم ملی والیبال جوانان به عنوان مدافع قهرمانی از صعود به دور بعد بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان درحالی پیگیری شد که تیم ملی والیبال ایران در دو بازی اول خود در مرحله گروهی این رقابت ها شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.

جوانان والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها از بلژیک و در بازی دوم از آرژانتین شکست خوردند تا مدعی و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مرحله گروهی حذف شود! جوانان والیبال ایران در این رقابت ها درحالی شکست خوردند که بهروز عطایی همزمان هدایت تیم بزرگسالان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و تیم جوانان را در رقابت های جهانی برعهده داشت.

به نظر می رسد عطایی که یکی از مربیان خوب وطنی است در هدایت دو تیم والیبال آن هم به صورت همزمان دچار مشکل شد چرا که این مربی بلافاصله پس از هدایت تیم ملی والیبال در ژاپن آن هم برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه استراتژیک داورزنی/ به احترام منتقدان تمام قد بایستید!

اشتباه استراتژیک داورزنی/ به احترام منتقدان تمام قد بایستید!