مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 03:552021-09-25بين الملل

عباس به رژیم صهیونیستی اولیتماتوم داد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از رژیم صهیونیستی خواست در عرض یک سال از مرزهای 1967 خارج شود - رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از رژیم صهیونیستی خواست در عرض یک سال از مرزهای 1967 خارج شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه جمعه در سخنرانی ضبط شده ای در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل جامعه بین المللی را در جریان تحولات فلسطین قرار داد.

عباس در سخنرانی خود تاکید کرد که اسراییل در تلاش است تا فلسطینیان ساکن در قدس را از خانه هایشان در محله های شیخ جراح و سلوان بیرون کند.

وی با تعیین ضرب الاجل برای رژیم صهیونیستی گفت: اسراییل یک سال فرصت دارد تا از سرزمین های اشغالی خارج شود و اگر این کار را نکند دیگر تشکیلات خودگردان اسراییل را به رسمیت نمی شناسد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مجمع عمومی تصریح کرد:امسال 73 سال از نکبت فلسطین می گذرد که در آن زمان بیش از نیمی از مردم از سرزمین خود بیرون رانده شدند و اموال آنها تصرف شد.

من و خانواده من مانند بسیاری دیگر دارای سند مالکیت برای این سرزمین هستیم که در سوابق سازمان ملل متحد نیز ثبت شده است اما با وجود این اسناد نتوانستیم آن را مسترد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس به رژیم صهیونیستی اولیتماتوم داد

عباس به رژیم صهیونیستی اولیتماتوم داد