مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-24ورزشي

مصاف تیم ملی هندبال بانوان ایران و قزاقستان برای سومی در آسیا


تیم ملی هندبال زنان ایران فردا شنبه در مسابقه رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب رتبه سوم به مصاف تیم قزاقستان می رود.

- ، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی اسپانیا از 23 شهریور ماه الی سوم مهرماه در اردن برگزار می شود.

هندبالیست های کشورمان که برای اولین بار در تاریخ هندبال بانوان موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر و کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان شده اند فردا شنبه سوم مهرماه برای کسب رتبه سوم یا چهارم باید به مصاف تیم قزاقستان بروند.

شاگردان قانع در حالی به مصاف تیم قزاقستان می روند که در ادوار گذشته برابر این تیم به پیروزی نرسیده اند اما انگیزه بالایی برای کسب برتری دارند.

تیم ملی هندبال زنان ایران سه بازی گذشته خود را به دلیل مثبت شدن کادر فنی بدون حضور مربی در روی نیمکت برابر رقبا طی کردند که حاصل آن دو برد برابر اردن میزبان و سوریه و یک باخت برابر تیم قدرتمند کره جنوبی بوده است.

برنامه روز نهایی - سوم مهرماه- مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به این ترتیب است (به وقت اردن): دیدار فینال - ساعت 17: کره جنوبی - ژاپن دیدار رده بندی- ساعت 15: ایران - قزاقستان رتبه پنجم و ششمی - ساعت 13: هنگ کنگ - ازبکستان رتبه هفتم و هشتم - ساعت 11: سوریه- اردن تیم های سنگاپور، کویت و فلسطین پیش از در رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف تیم ملی هندبال بانوان ایران و قزاقستان برای سومی در آسیا

مصاف تیم ملی هندبال بانوان ایران و قزاقستان برای سومی در آسیا