مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-24سياسي

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد


دفاع مقدس یک حادثه نبود که بگوییم تمام شد، دفاع مقدس یک فرهنگ است و این فرهنگ باید حفظ شود و به نسل های بعدی انتقال یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یک حادثه نبود که بگوییم تمام شد و رفت، دفاع مقدس یک فرهنگ است و این فرهنگ بایستی حفظ شود و به نسل های بعدی انتقال یابد، دفاع مقدس ما در مردادماه سال 67 تمام نشد و دفاع همچنان ادامه دارد و تنها نوع و شکل آن تغییر کرده است.

وی گفت: در گذشته شکل جنگ بصورت جنگ سخت بود و امروز تبدیل به جنگ نرم شده است که به گونه های جدید و نابرابر ناتو فرهنگی پیروز شویم باید روحیه ولایتمداری را در وجود خودمان نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه ورامین گفت: امروز هم جوانان ما مورد آماج تیرهای دشمن هستد و دفاع همچنان باقیست.

تاجیک افزود: رمز پیروزی ما عنصر مهم ولایتمداری بود که امروز هم شرط و رمز پایداری و تداوم راه اسلام همین است که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر امروز به قدرت بازدارندگی برسیم بر دشمن فائق آمده ایم.

وی اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری راه غلبه بر تحریم ها تکیه بر توان داخلی است و همه این ها در پرتو ولایتمداری است و تنها وجه تمایز شیعه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد