مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-24بين الملل

برجسته ترین موضوعات دیدار امروز میقاتی با ماکرون


رییس جمهور فرانسه امروز جمعه با نخست وزیرجدید لبنان درخصوص مهمترین مسائل داخلی این کشور از جمله بحران اقتصادی و اجتماعی بی سابقه ای که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند و اصلاحات برای خروج از این بحران گفتگو می کنند.

- رییس جمهور فرانسه امروز جمعه با نخست وزیرجدید لبنان درخصوص مهمترین مسائل داخلی این کشور از جمله بحران اقتصادی و اجتماعی بی سابقه ای که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند و اصلاحات برای خروج از این بحران گفتگو می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان امروز در پاریس با امانوئل ماکرون ملاقات می کند.

کاخ الیزه اعلام کرد که موضوعات اصلی ناهار کاری میقاتی با ماکرون پیرامون اقدامات و اصلاحات لازم الاجرا در لبنان و تعیین جدول زمانی مشخص برای انجام این اصلاحات است.

سفر میقاتی به پاریس پنج روز پس از آن صورت می گیرد که پارلمان لبنان به دولت وی که در تاریخ 10 سپتامبر پس از یک خلاء 13 ماهه تشکیل شد رای اعتماد داد.

کابینه جدید مسئولیت های دشواری به ویژه برای متوقف کردن فروپاشی اقتصادی لبنان و از سرگیری مذاکرات با صندوق بین المللی پول و نظارت بر انتخابات پارلمانی آینده که ماه مه سال آتی برگزار می شود، برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجسته ترین موضوعات دیدار امروز میقاتی با ماکرون

برجسته ترین موضوعات دیدار امروز میقاتی با ماکرون