مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-24سياسي

تکلیف طرح آزادسازی واردات خودرو چه خواهد شد؟/ توضیحات یک نماینده مجلس


طرحی که در مجلس تدوین و تهیه شده به هیچ عنوان به معنای آزادسازی واردات خودرو نیست.

اصلا چنین هدفی در این طرح دنبال نشده است و این یک تصور غلطی است که در روزهای اخیر شکل گرفته، - جی پلاس؛ برنا نوشت: عضو کمیسیون عمران در مجلس در رابطه با جزییات واردات خودروهای خارجی گفت: طرحی که در مجلس تدوین و تهیه شده است به هیچ عنوان به معنای آزادسازی واردات خودرو نیست و اصلا چنین هدفی در این طرح دنبال نشده است.

علی اکبر کریمی ، نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با جزییات واردات خودروهای خارجی گفت: طرحی که در مجلس تدوین و تهیه شده به هیچ عنوان به معنای آزادسازی واردات خودرو نیست.

اصلا چنین هدفی در این طرح دنبال نشده است و این یک تصور غلطی است که در روزهای اخیر شکل گرفته، بعضا در جاهای مختلف شنیده می شود که مجلس واردات خودرو را آزاد کرد.

این یک گزاره اشتباه و یک برداشت غلط از طرح مجلس است.

فقط واردات خودروهای هیبریدی و برقی او ادامه داد: آنچه که در مجلس تصویب شد امکان واردات خودروهای صرفا هیبریدی و برقی است نه عموم خودروها و این واردات صرفا در مقابل صادرات و بدون اختصاص ارز انجام می گیرد.

در همین مصوبه تاکید شده امکان انتقال دانش و فناوری این نوع خودروها در داخل کشور فراهم شود و توان علمی و فناوری کشور برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف طرح آزادسازی واردات خودرو چه خواهد شد؟/ توضیحات یک نماینده مجلس

تکلیف طرح آزادسازی واردات خودرو چه خواهد شد؟/ توضیحات یک نماینده مجلس