مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-24سياسي

افتتاح 26 مرکز واکسیناسیون کرونا جدبد در تهران


26 مرکز واکسیناسیون کرونا در پایتخت افتتاح شد.

- 26 مرکز واکسیناسیون خودرویی و سیار با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت و اعضای شورای شهر تهران، امروز (جمعه) با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این مراکز واکسناسیون شامل 13 مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و 10 مرکز سیار است که به صورت نمادین یکی از آن ها در خیابان قلعه مرغی محله زمزم راه اندازی شد.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در آیین بهره برداری از این مراکز گفت: ساماندهی کمک های مومنانه، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، شکل گیری طرح سلامت یار، تجهیز نقاهتگاه ها، ارایه خدمات خاص در بهشت زهرا (س) و تزریق حدود 2 میلیون دُز واکسن در مراکز زیر پوشش و مدیریت شهرداری، از جمله اقدامات مدیریت شهری تهران در این زمینه است.

علی نصیری اعلام کرد: پویشی از سه شنبه هفته گذشته در تهران برای واکسیناسیون همه شهروندان بالای 18 سال تا 10 مهر آغاز شده است و لازمه تحقق آن تزریق روزانه بیش از 700 هزار دُز واکسن بود.

نصیری اضافه کرد: از همین رو مسئولیت ایجاد ظرفیت تزریق 300 هزار دُز واکسن در این پویش را شهرداری پایتخت بر عهده گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط 13 مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و 10 ون تجهیز شده برای واکسیناسیون سیار پیش بینی شده است تا گروه های آسیب پذیر، معتادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 26 مرکز واکسیناسیون کرونا جدبد در تهران

افتتاح 26 مرکز واکسیناسیون کرونا جدبد در تهران