مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-24اجتماعي

کاهش دمای 6 تا 12 درجه ای تا اواسط هفته در برخی نقاط کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: شنبه و یکشنبه (3 و 4 مهر) در اردبیل، و استان های ساحلی دریای خزر کاهش دما بین 6 تا 10 درجه و دوشنبه و سه شنبه ( 5 و 6 مهر) در شمال شرق کشور کاهش دما حدود 9 تا 12 درجه رخ خواهد داد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: شنبه و یکشنبه (3 و 4 مهر) در اردبیل، و استان های ساحلی دریای خزر کاهش دما بین 6 تا 10 درجه و دوشنبه و سه شنبه ( 5 و 6 مهر) در شمال شرق کشور کاهش دما حدود 9 تا 12 درجه رخ خواهد داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی، جمعه و شنبه در برخی نقاط شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان.

مازندران، گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و افزایش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی افزود: همین شرایط روز یکشنبه(4مهر) در گیلان، مازندران و گلستان و روز دوشنبه (5مهر) در شرق اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد.

سه شنبه(6مهر) در برخی نقاط شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضابطیان تاکید کرد: امروز (2مهر) در شمال غرب و روز یکشنبه 3 مهر در شمال شرق، جنوب غرب و بخش هایی از مرکز کشور و دوشنبه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات سرعت وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای 6 تا 12 درجه ای تا اواسط هفته در برخی نقاط کشور

کاهش دمای 6 تا 12 درجه ای تا اواسط هفته در برخی نقاط کشور